رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فعالیت در بیمارستان رازی اهواز با کاهش چشمگیر بیماران بستری مبتلا به چرخه عادی ارائه خدمات بازگشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان اصلی مراقبت از بیماران کرونایی در استان بوده است و فعالیت در این بیمارستان با کاهش چشمگیر بیماران بستری مواجه و به چرخه عادی ارایه خدمات بازگشت.

او بیان داشت: با مشارکت مردم و رعایت مراقبت‌های بهداشتی و تدابیر اتخاذ شده و اعمال محدودیت‌ها روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان ادامه دارد.

ابول نژادیان تصریح کرد: یک فاز بیمارستان رازی اهواز محدود و ایزوله برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و فاز دوم بیمارستان مربوط به بیماران بستری و درمانگاهی شامل بخش‌های زنان و زایمان، نوزادان، مراقبت‌های ویژه نوزادان و مسمومیت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: از پرسنل قسمت سبز بیمارستان قبل از حضور در این بخش تست PCR گرفته می‌شود و با این تصمیم بار مراجعه‌ها و تراکم ناشی از تعطیلی بخش‌های تخصصی این بیمارستان که به سایر بیمارستان‌ها منتقل شده بود نیز رفع خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: از مردم استدعا داریم با توجه به شکننده بودن وضعیت فعلی، با تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجازه رخداد یک پیک دیگر و هدر رفت تلاش و زحمات ماه‌های اخیر را ندهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.